اهالی مسجد شهر "راز" میزبان سفیران آستان قدس رضوی شدند
اهالي مسجد شهر "راز" ميزبان سفيران آستان قدس رضوي شدند
به همت کانون قدس؛

اهالی مسجد شهر "راز" میزبان سفیران آستان قدس رضوی شدند

پرچم متبرک حرم حضرت علي بن موسي الرضا (ع) در شهر راز، مردم مشتاق اين شهر را زائر حرم رضوي کرد.
شناسه خبر : 47737 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی رهنری قدس مسجد جامع شهر راز با همکاری اهالی مسجد و فعالان فرهنگی این شهر، به پیشوار خادمان حرم رضوی رفتند و مراسم جشن دهه کرامت را برگزار کردند.

 

اعظم نامور، مدیر کانون فرهنگی هنری قدس شهرستا  بجنورد  با شوق زاید الوصفی از این برنامه گفت و افزود: این مراسم در بام شهر راز با حضور مردم مشتاق و دلباخته حضرت ثامن الحجج علیه السلام برگزار شد.

 

وی مدیحه سرایی  و مولودی خوانی و تمسک به امام مهربانی، اهداء تبرکی های حرم مطهر رضوی به عمو مردم و پرچم گردانی از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

نامور همچنین از دیدار با خانواده شهید والامقام "محمد تقی شفیعی"  با حضور خدام رضوی و تکریم پدر و مادر معزز این شهید، دیگر برنامه  ارزشمند و امام رضایی در شهر راز نام برد و اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید همچنین  در ادامه به قصد تکریم  جانباز و آزاده سرافزار «محمد رضا ادبی» به منزل وی رفتند.

 

وی پایان بخش برنامه ها در شهر راز را میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان  از خدام رضوی، حضور کاروان زیر سایه خورشید  در مدرسه ابتدایی "شهید علی چاهی" و زائر شدن دهه نودی ها اعلام کرد.

پایان/